Contact

Voordat u met ons contact opneemt, raden we u aan om eerst de kennisbank te raadplegen. De veelgestelde vragen worden dagelijks ververst en aangevuld. Hier vindt u antwoorden op vragen die te maken hebben met het uitwisselen van leerlingengegevens en technische en beleidsmatige vragen en antwoorden.

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden, dan kunt u contact opnemen met de Helpdesk BRON. Dit kunt u op verschillende manieren doen:

E-mail

U kunt een e-mail sturen naar helpdesk@bron.nl. Vermeld in uw e-mail uw BRIN-nummer of bestuursnummer. BRON streeft naar een afhandeling van twee werkdagen.

Telefoon

U kunt ons op werkdagen telefonisch bereiken tussen 09.00 en 17.00 op het telefoonnummer dat u kunt vinden in Mijn BRON onder het tabblad ‘Online helpdesk’. Tijdens de zomer- en de kerstvakantie zijn de openingstijden van de Helpdesk gewijzigd. De actuele openingstijden vermelden we op onze site.

Post

Het postadres van BRON is:

Dienst Uitvoering Onderwijs
Afdeling BRON PO
Postbus 30152
9700 LC Groningen

Informatiecentrum onderwijs

Bij het Informatiecentrum onderwijs (Ico) kunt u terecht met vragen over wet- en regelgeving, bekostiging en andere inhoudelijke zaken op het gebied van onderwijs. Het informatiecentrum is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 uur tot 17.00 uur. Telefoonnummer Ico/Po: (079) 323 23 33.

Let op: Het informatienummer voor scholieren, studenten, terugbetalers en ouders is (050) 599 77 55.

Klacht

Heeft u een klacht dan kunt u die indienen via het klachtenformulier hieronder. Algemene informatie over klachten en de afhandeling hiervan kunt u vinden in de Kennisbank.